Tietoa meistä

Hankevastaava: Jaana Oikari
    Tekstit ja sisällön suunnittelu: Seija Heinänen, Jyväskylän taidemuseo; Anni Ilves ja Sari Jantunen, Suomen käsityön museo; Marja-Liisa Rajaniemi, Keski-Suomen museo
    Museoiden kokoelmanhallintajärjestelmä ja Finna-työryhmä: Marjo Ahonen, Anneli Hemmilä-Nurmi, Virpi Mäkinen, Jaana Oikari, Sirpa Suhonen, Sanna Tarnanen
    Ulkoasun suunnittelu: Teija Lammi
    Tekninen toteutus: Marja Vakkeri, Sanna Tarnanen
    Valokuvaajat: Merkitty finna.fi -sivuille teostietojen yhteyteen
    Kuvausjärjestelyt: Tauri Kankaanpää, Janne Syrjänen
    Aineiston käyttöoikeudet: Finna-palvelussa julkaistavien aineistojen käyttöoikeudet on merkitty Creative Commons -lisensseillä. Tekijänoikeuden alaisten aineistojen julkaisemisessa käytetään Rights Statements käyttöoikeuskuvauksia.
    Tuotanto: Jyväskylän taidemuseo ja Taidetta Suomesta -yhteishanke, 2020
    Jyväskylän taidemuseon, Keski-Suomen museon ja Suomen käsityön museon Taidetta Suomesta -yhteishanke sai avustusta digitaalisen kulttuuriperinnön saatavuuden ja säilyttämisen tukemiseen opetus- ja kulttuuriministeriöltä 2019.

Jyväskylän taidemuseo

Jyväskylän taidemuseon Holvi